PR článek

Co je to PR článek?

Pojem PR článek charakterizuje komerční článek publikovaný za účelem vylepšení pověsti firmy, propagaci výrobku, názoru či myšlenky. Smyslem PR článku je předat čtenáři informaci, představit určitý produkt nebo službu.

Vhodní zadavatele PR článku

Vhodnými zadavateli PR článku jsou firmy / živnostníci poskytující služby a nebo firmy zavádějící novinky na trh.

Příklady vhodných zadavatelů

  • Tuningové díly a úpravci vozů
  • Chiptuningové dílný a dílny upravující výkon motoru
  • Autopolepy, autofolie, lakovny
  • Čalouníci a úpravci interiérů
  • Autohifi
  • Povinné ručení, Havarijní pojištění, Asistenční služby
  • Prodej netradičního autozboží
  • A další..

PR článek inzerentovi přináší

Přímé zákazníky

PR článek dává zákazníkovi odpovědi na jeho otázky a svým sdělením tvoří v případě eshopů / internetových služeb přímé nákupy.

Informaci o novém produktu a službě - tvorba trhu

PR článek má tvz. brandové schopnosti. V případě unikátního produktu dokáže komunitě představit novinky a informovat jí o přednostech produktu či služby. Vylepšení pozic ve vyhledávání Vašeho webu PR článek může obsah odkazy na Váš web z různých klíčových slov. Jelikož je v PR článku uvedeno mnoho potřebných a důležitých informací, tak je vyhledávače hodnotí velice dobře a přidělují jí slušné pozice ve vyhledavačích. Takovýto článek přímo zlepšuje pozice Vašich webů ve vyhledavačích na Vámi použitá slova.

Stálé návštěvy článku a Vašeho webu

Vložený PR článek je běžně do 24 hodin vyhledatelný na některá klíčová slova ve vyhledavačích a to někdy i před stránkami pro které je článek psaný. Uživatelé v případě hledání daného slova ve vyšší pravděpodobnosti kliknou právě k Vám nebo na článek, který je přivede k Vám. Takto lze dosáhnout trvalé návštěvnosti Vašeho webu.

Posílení pozic ve vyhledávači Vašeho webu

PR článek vložený na naše weby nese sílu a věrohodnost pro vyhledávače a to díky roky vybudované pozici na trhu. Odkazy na Váš web vložené do PR článku vyhledavač vyhodnotí jako věrohodné a přínosné. Pro vyhledavač to znamená informaci, že jste na tato klíčivá slova pro svět přínosní a proto Vás upřednostní ve vyhledávání.

Jak vypadá úspěšný PR článek - tipy / návrhy:

Úspěšný PR článek psaný konkrétně na určitý produkt nebo službu.

  • Článek se zabývá pouze produktem.
  • Článek popisuje klady a zápory produktu.
  • Článek ukazuje praktické použití produktu.
  • Článek informuje o ceně produktu.

Úspěšný PR článek se zabývá určitým projektem

Článek se zabývá úpravou motoru, polepením fólií, leštěním světlometů a to tak, že danou činnost ukazuje v běžném procesu, v jakém probíhá.

Příklad na námět PR článku zabývajícího se leštěním světlometů ( v bodech ):
  • Popis vady / zakalení světlometů a vylíčení co daná vada znamená pro provoz vozidla.
  • Představení materiálů a nástrojů použitých při úpravě a opravě.
  • Použití a praxe leštění světlometů.
  • Výsledek práce po leštění a cena celé práce.


Takto zaměřený PR článek představuje pro někoho naprosto novou službu a přímo vytváří potřebu jí použít díky vysvětlení nevýhod dané vady. PR článek představuje schopnosti a výsledky práce dané dílny a tím zvyšuje důvěru v práce živnostníka / firmy.

Technické parametry a podmínky publikace článku

PR články nijak neomezujeme, pouze Vám dáváme určitá doporučení. Vaše články schvalujeme a tím kontrolujeme kvalitu článku, nikdy se nestane, aby přes nás prošel článek, který nemá šanci na úspěch. Kvalita Vašich článků odráží kvalitu našich webů, a proto si články důkladně kontrolujeme a dáváme zpětnou vazbu s tipy na zlepšení.

Text a formátování

Délka textu není nijak omezena, ale doporučujeme PR článek délky jedné normostrany. Pro zvýšení přehlednosti doporučujeme zavést nadpisy a tučné písmo. Kurzívu ani podtržení nedoporučujeme.
Text dělte do tematických odstavců, aby Váš článek netvořil celistvý text. Článek je také možné předělovat tématickými obrázky nebo videi.

Obrázky a videa

PR článek neomezujeme ani na počet obrázků a videí, ale vždy mějte na paměti, že méně je někdy víc. Obrázky a videa by měla PR článek doplňovat, nikoli tvořit jeho převažující obsah.

Předání PR článku k publikaci

PR článek zasílejte napsaný a naformátovaný včetně obrázků ve wordovském dokumentu.

Kontaktní údaje

Portfolio webových serverů provozuje:

Společnost AUTOKLUBY.CZ s.r.o.
Teplická 137, Děčín 405 05
IČ: 22773908
DIČ: CZ22773908

Konstaktní osoba:

Martin Hajna
m. 773 784 218
e. martin.hajna@autokluby.cz