Bannerová reklama

Bannerová reklama

Co je to bannerová reklama - vhodnost

Bannerová reklama je grafický způsobem reklamy na internetu, který je vhodný jen v určitých případech inzerce.

Vhodnost bannerové inzerce

Bannerová reklama je vhodná pouze pokud prodáváte nebo nabízíte dostatečně obecný produkt nebo službu, která je určena pro přesně definovanou a přitom širokou cílovou skupinu.

Příkladem:
  • Pojištění vozidla
  • Prodej nových vozidel
  • Prodej náhradních dílů
  • A další..


Všimněte si, že se jedná obecné služby / zboží, které v určité formě potřebuje široká a přesto něčím definovatelná cílová skupina.

Bannerové slepota - koho se týká

Oblíbeným pojmem internetu je bannerová slepota. Je potřeba zdůraznit to, že bannerová existuje, ale pouze v případě inzerce tematicky odlišného banneru k zaměření webu. Příkladem může být inzerce nových dámských lodiček na webu se zaměřením na automobily volkswagen.

Čím se řídit při tvorbě bannerové reklamy

Když zadáváte nebo tvoříte bannerovou reklamu, tak myslete na zásady:
  • Většina uživatelů, pro které banner tvoříte, jsou začátečníci – myslete na to.
  • Banner musí zaujmout hned - né až za chvíli
  • Kreativita? V banneru se nijak neprojeví.
  • Pěkný banner = úspěšný banner.
  • Čím větší banner, tím lepší.
  • Nemůžete tam nacpat všechno najednou.
  • Předělávejte, testujte a zkoušejte ...

Kontaktní údaje

Portfolio webových serverů provozuje:

Společnost AUTOKLUBY.CZ s.r.o.
Teplická 137, Děčín 405 05
IČ: 22773908
DIČ: CZ22773908

Konstaktní osoba:

Martin Hajna
m. 773 784 218
e. martin.hajna@autokluby.cz